Job 30 van 89


Report this listing

Solliciteren



HR Administrator


Functie

Als HR Administrator ondersteun je de Unit Manager voor onze site in Hoogstraten. Je speelt een cruciale rol in het uitvoeren van de productie en personeel gerelateerde administratieve taken.

Jouw verantwoordelijkheden:

  • Je bent verantwoordelijk voor het verzamelen, registreren en controleren van productiegegevens en urenregistraties binnen je productie unit. Dagelijks worden deze gerapporteerd aan de supervisor, Unit Manager en de operationeel directeur.
  • Je bent verantwoordelijk voor de bestellingen binnen productie en je hebt nauw contact met onze leveranciers. Je volgt de bestelbonnen en leveringen op en stuurt bij waar nodig.
  • Je staat in voor de inkomende alsook de uitgaande communicatie (post, telefoon,...) en het onthalen van bezoekers.
  • Je ondersteunt de HR & Payroll Officer bij de voorbereiding van de payroll en bent verantwoordelijk voor de opvolging van de tijdsregistraties van de medewerkers in GPS.
  • Je beantwoordt vragen van medewerkers rond hun vakantietellers, tijdskredieten en andere HR-onderwerpen en fungeert als vertrouwenspersoon.
  • Je hebt contact met de interimkantoren i.v.m. contracten aanvragen, de opstart, onboarding en doorgeven van prestaties van de uitzendkrachten.
  • Je levert cijfermateriaal, rapporten voor de ondernemingsraad en CPBW aan.

Jouw profiel

  • Je bent minimum een bachelor behaald
  • Je bent een krak in administratie en kan efficiënt werken
  • Je hebt voeling met cijfers
  • Je hebt kennis van MS Office met een zeer goede kennis van Excel
  • Je houdt van gestructureerd en nauwkeurig werk, je hebt oog voor detail
  • Je staat voor open en duidelijke communicatie
  • Je hebt een hands-on mentaliteit
  • Je kan zelfstandig werken, weet van aanpakken en je bent proactief
  • Je communiceert vlot in het Nederlands, Frans en Engels
  • Behandeling van tuchtmaatregelen en relaties met wettelijke instanties opvolgen (arbeidsinspectie, arbeidsrechtbank, ...)
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • De sociale verkiezingen organiseren
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Contracten voor de outsourcing van diensten opvolgen (betaling, werving, opleiding, ...)

Aanbod

Bedrijfsinfo

CleanLease, opgericht in 1987, is in Nederland en België toonaangevend op het gebied van integrale logistiek en textielreiniging. Belangrijkste activiteiten zijn de verhuur en reiniging van bed- badgoed en kleding voor de Gezondheidszorg en Horeca. Vanuit locaties in Nederland en België zorgen ruim 2.600 medewerkers er dagelijks voor, dat bed- en badgoed en kleding van onze klanten tijdig wordt opgehaald, gesorteerd, met moderne wassystemen wordt gereinigd en exact op het juiste moment wordt terug geleverd. Ons bedrijf heeft een omzet van circa 200 miljoen euro en is daarmee marktleider in de segmenten waar het actief is.


We bieden jou een vaste job in een stabiele werkomgeving. In jouw job krijg je de kans om je verder te ontplooien binnen onze onderneming.

Solliciteren

Start People Antwerpen-Limburg R&S
+32 (0)3 232 96 52

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht